INVITATIE DE PARTICIPARE
LA PROCEDURA DE ACHIZITIE CURS DE COMPETENTE DIGITALE 

 

1.Informatii generale privind beneficiarul privat
Denumirea beneficiarului: C.G.S. CAB GLASS SERVICE SRL
Adresa: Bucureşti, Sector4, Dr.Gilaului, Nr.5N
Cod unic de inregistrare: RO 30399141
Date de contact: - Daniela SANDU -
Functia : Administrator -Email: office@geamuriutilaje.ro

2.Informatii generale privind proiectul
Denumirea proiectului: „Digitalizarea CGS”,
Contract de finantare: 824.1/I3/C9/18.02.2025

3.Obiectul si locul de executie a contractului
Achizitie Competență digitală, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică
Loc de executie: online, zoom

4.Tipul si durata contractului
Contract de prestari servicii.

5. Valoarea estimata
1.450 lei (fara TVA)

6. Date generale privind procedura
Procedura aplicata: Achizitie directa, conform ÎNDRUMAR METODOLOGIC
pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență Procedura se finalizeaza prin incheierea unui contract de prestari servicii.

7. Termenul limita si modalitatea de depunere a ofertelor
Data: 30.07.2025 , ora 17.00, prin e-mail, la urmatoarea adresa: office@geamuriutilaje.ro

8. Documente
Ofertantul va prezenta urmatoarele documente atasate la oferta:
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , emis cu cel mult 30 zile inainte de data de termenul limita de depunere a ofertelor , specificat la art. 7
-Certificat emis de ONRC privind furnizarea de informatii privind beneficiarii reali , emis cu cel mult 30 zile inainte de data de termenul limita de depunere a ofertelor , specificat la art. 7
-Declaratie privind evitarea conflictul de interese -Declaratie pe proprie raspundere cu privire la evitarea dublei finantari
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea principiului DNSH

9. Criteriul de atribuire
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut
Criteriul de atribuire se aplica numai ofertelor admisibile. Clasamentul ofertelor se stabileste prin ordonarea crescatoare a preturilor respective, oferta castigatoare fiind cea de pe primul loc. In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, beneficiarul va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.

10. Elemente legate de oferta
10.1 Limba de elaborare a ofertei si moneda de exprimare a ofertei Limba: romana,

10.2 Perioada de valabilitate a ofertei 30 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor
Moneda - LEI (RON)
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana

10.3 Modul de prezentare a propunerii tehnice
Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa respecte si sa detalieze specificatiile tehnice urmatoare:
Curs GOOGLE ADS - Competență digitală, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică Curs autorizat de Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale prin Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulţilor a Municipiului Bucureşti Introducere in Google Ads si Google Analytics Analiza si interpretarea datelor metrice din Google Analytics Crearea si setarea contului de Google Ads Campanii, Ad Goups, Ads Redactarea Corecta a Reclamelor (Ads Creative) Termeni de cautare (Search Terms) Alegerea cuvintelor cheie relevante (Keywords) si a cuvintelor cheie irelevante (Negative Keywords) Match Types: Broad Match, Broad Match Modified, Phrase Match, Exact Match, Negative Match Planificarea Cuvintelor Cheie Optimizarea permanenta a reclamelor, a costurilor si a Cuvintelor Cheie Licitatia si afisarea Reclamelor in Google Ads Tehnici si tool-uri Remarketing

10.4. Modul de prezentare a propunerii financiare
Propunerea financiara se va detalia pe fiecare serviciu ca Pret Unitar /buc. , exprimat in LEI exclusiv TVA si respectiv LEI inclusiv TVA. Daca oferta financiara depaseste fondurile alocate pentru procedura de achizitie, oferta depusa pentru atribuirea contractului va fi respinsa ca inacceptabila. 1.450 lei (fara TVA)

11. Informatii referitoare la clauzele contractuale
Clauze contractuale

1. Contractul se va semna numai cu operatorul economic desemnat in urma evaluarii ofertelor .
2. Contractul va mentiona datele de identificare ale celor doua parti semnatare, obiectul, valoarea si durata contractului. Vor fi prevazute in mod expres conditii referitoare la prestarea serviciilor, receptie, conform prevederilor legale aplicabile.
3.Specificatiile tehnice, clarificarile si oferta aleasa vor fi parte integranta din contract, sub forma de anexe.
4. Nu pot fi modificate prin contract specificatiile tehnice si oferta castigatoare care au stat la baza atribuirii contractului.
5. Orice contract semnat in conditiile legislatiei nationale in vigoare incep sa produca efecte din momentul semnarii acestuia de catre ambele parti. Anterior semnarii contractului nu pot fi prestate servicii si nu pot fi efectuate plati. Acelasi principiu este aplicabil si actelor aditionale la aceste contracte.
6. Se vor respecta intocmai clauzele contractuale asumate.
7. Orice modificare a contractului se consemneaza printr-un act aditional.
8. Scopul actului aditional trebuie sa fie strans legat de obiectul contractului initial. 9. Modificari la contract se pot face doar in perioada de executie a contractului.

12. Posibilitatea de ajustare a pretului contractului
Pretul contractului nu se modifica.

13. Contestatii
In situatia in care un operator economic este nemultumit de modul in care s-a desfasurat procedura competitiva, acesta se poate adresa direct beneficiarului privat sau instantelor de judecata competente pentru solutionarea cauzei. Contestatia se va depune in termen de 5 zile calendaristice de la data primirii rezultatului procedurii. Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, nu are competente privind solutionarea contestatiilor in contextul derularii prezentei proceduri competitive.

Se ataseaza in anexa la prezenta documentatie
DECLARATII.
Beneficiar: C.G.S. CAB GLASS SERVICE SRL Administrator: DANIELA SANDU
Coordonator proiect: DANIELA SANDU
Data:28.07.2025

Link anunt PNRR
Anunt achizitie directa_Invitatie de participare_Curs IT.pdf